Thursday, April 1, 2010

Abang

Abang,
Walau jauh kau berada
Namun di hati ini kau sentiasa ada
Kau sentiasa bertakhta di hati ini
Tak pernah walau sekali aku melupakanmu

Abang,
Sesungguhnya hanya tuhan yang tahu betapa aku menyayangimu
Hanya tuhan yang tahu betapa aku merinduimu
Andai bias diputar kembali,
Akan ku hargai setiap detik bersamammu
Akan ku gunakkan masa bersamamu dengan sebaiknnya
Tidak akan sekali aku persiakanmu
Namun takdir memisahkan kita
Kau dan aku terpisah buat selamanya
Kau telah tinggalkan aku jauh tatkala aku memerlukan sokonganmu
Aku keseorangan sejak kau tiada
Tanggungjawab yang sepatutnya kau galas
Berada di pundakku kini
Tanggungjawab yang terlalu berat untuk aku tangung
Namun akan ku cuba sedaya upaya ku untuk mengatasinya
jika kau bisa aku juga bisa

Abang,
Doakanlah aku tabah mengharungi dunia ini
Restuilah apa jua yang aku lakukan

Abang,
Adakah mmasih ada peluang untuk akku bertemumu
Bertemu walau di alam sana?

No comments:

Post a Comment